[Tajfutas] ONEB2012 - köszönet a segítségért

Dalmadi Andrea dalma.dia19 at gmail.com
2012. Okt. 15., H, 17:43:18 CEST

Sziasztok!
Egyike voltam azoknak a versenyzőknek, akiket megcsíptek a lódarazsak.
Mivel allergiás vagyok a darázs csípésekre, nekem 5-10 percen belül már
nagyon gyors, heves allergiás reakcióm volt, allergiás sokkot kaptam. A
pályán egy F50-es versenyző segített, mikor szóltam neki, hogy rosszul
vagyok. Neki köszönhettem, hogy a rajthoz kb. 200m-re elvitt, onnan
elszaladt a rajtba, és kért egy autót a szállításhoz, ahonnan már nem
tudtam tovább menni, ott vigyáztak rám, egy hölgy, akit sajnos nem tudom ki
volt. Utólagos nyomozásom eredménye szerint,az az úr, aki segített: Nagy
Zsolt F50, klub: FMT. Kérem, ha valakinek lehetősége van, segítsen, hogy
valóban ő volt-e, ill. adja át neki köszönetemet! Nagyon hálás vagyok neki,
és a gyors segítségnek köszönhetem, hogy nem lett nagyobb baj! A pécsi
klinika gyors, szakszerű ellátásának köszönhetően, ahova a mentő vitt, 6
óra múlva állapotom javult, és hazajöhettem, most már jól vagyok.
Mégegyszer mindenkinek nagyon-nagyon köszönöm!!!!
További jó egészséget mindenkinek!

Tisztelettel:
Dalmadi Andrea N45 HRF