[Tajfutas] ONRB győztes idők

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Okt. 15., H, 15:28:47 CEST

Sziasztok!

Elnezest, hogy ezt folyton emlegetem, de meg a mai napig is felhaborit amikor ragondolok.  Szerintem az elmult 10 ev legfelhaboritobb alulmeretezett szenior noi palyaja a 2008-as N60-as ONEB palya volt, amit az egyebkent nagy terkepesz es palyakituzo multtal rendelkezo palyakituzonek sikerult ugy megterveznie, hogy az elso NEGY befuto 20 perc alatt teljesitett. Es emellett a technikai szint is nulla volt. Gyuri!  Ebbol szamold ki a szazalekot: elvart gyoztes ido 35 perc, valos ido 19 perc. Ha meg tudok szamolni az ugy nagyjabol 54%-55%.  Jo nem?

Julia