[Tajfutas] ONRB győztes idők

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Okt. 15., H, 13:52:45 CEST

Szia Gyuri!

Ha mar arrol van szo, hogy a szenior holgyek gyoztes idejei hosszura sikerultek, ebben tenyleg igazad van.  Ugyanakkor tolunk panaszt nem fogsz hallani, mert mi kizarolag csak azt utaljuk, ha hulye gyerekpalyakat kapunk.  Egy kis elmeretezes, mint ami most volt, az meg boven belefer.  Bar, ha mar irok, talan egy ici-pici kritikat talan gyakorolnek: egy-ket helyen az en palyamat javitani lehetett volna kevesebb fizikai es tobb technikai kihivassal, de ugy altalaban semmi bajom nem volt vasarnap, kiveve a teljes eltaknyolast amitol meg mindig santikalok.  De ennek aztan mar igazan semmi koze a palykituzohoz.

Beke legyen veletek!

Julia