[Tajfutas] ONRB győztes idők

gyorgy muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2012. Okt. 15., H, 13:45:37 CEST

Sziasztok!
Mivel még az ONEB előtt vita folyt a pályahosszakról, kíváncsiságból
készítettem egy kis táblázatot a győztes időkről. Pontosabban arról, hogy a
valódi győztes idők hogyan aránylanak a szabályzat szerinti
megfelelőiktől. Csak azért, mert érdekesnek találtam, közzéteszem. Egy két
"szépkorú" kategóriát kihagytam, mert ott nagyon nehéz lehet a pályát
megtervezni. Leegyszerűsítve azt lehet mondani, hogy a pályákat eléggé
többnyire alá sikerült tervezni, kivételek a női szenior pályák, amelyek
jelentősen hosszabbra sikerültek.
Jó böngészést!
Muszély Gyuri

*A valódi győztes idők a szabályzat szerinti győztes idők százalékában *

  *ONEB 2012*

 *Korcsoport*

*Férfiak*

*Nők*