[Tajfutas] Isom és ISSOM

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Május. 25., P, 08:12:47 CEST

Kedves Csaba!

Látod, könnyű nekem távolról okosnak lenni, de ha nem láttam, nem ismerem
pontosan a helyet, akkor nem is tudom jól megítélni a helyzetet. Azt
tudtam, hogy pilléreken áll az út, de azt nem, hogy mekkorákon, (és azt
sem, hogy a jelkulcs csak egy bizonyos méret fölött engedi ábrázolni).
Tehát valóban nektek van igazatok, megint tanultam valamit.

Ettől függetlenül a városi, városközeli terepek ábrázolása még sokáig jó
vitatéma lehet a tájfutók között, de majd az eljövendő vitákból is tanulunk!

Üdv:
Kovács Péter
BBB