[Tajfutas] Nem IS(s)OM, hanem öltözködés

Schőnviszky László schonviszky at t-online.hu
2012. Május. 23., Sze, 23:52:54 CEST

Kedves Gerzson igazad van, mivel a mi korunkban  még nem igen
használtunk lábszárvédőt. Annak az lett a következménye, hogy a elől a
lábszáramat a gallyaktól ért ütések  vastag visszereket hoztak össze.
Már elmúltam 70 éves, amikor már meg kellett műteni. Ha kezdettől
hordtam volna lábszárvédőt, akkor erre nem került volna sor. Ma már
kemény lábszárvédőt viselek a versenyen, ezt javaslom már a gyerek
versenyzőknek is.

Üdv:
Jozsó