[Tajfutas] Nem IS(s)OM, hanem öltözködés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Május. 22., K, 21:44:35 CEST

Dani, te a szuper tájfutó, szuper tájkerékpározó és hasonlóan szuper
sífutó szereléseid birtokában ne siklasd mellékvágányra az általam
mondottakat. Te nem láttad azokat a gyerekeket a verseny után, de
azért elképzelhetnéd, hogy a durván aljnövényzetes erdőben mennyire
nem mindegy, hogy van-e a versenyzőnek lábszárvédője vagy nincs. Vagy
tudod mit, próbálj meg te is ott egy pályát lábszárvédő nélkül
végigfutni.

Üdv:
Gerzson