[Tajfutas] Isom és ISSOM meg féloff

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2012. Május. 22., K, 20:15:55 CEST

Nálunk szerencsésebb országokban ez csak az iof versenyeken (max WRE-ig) kötelező, a többire más szabályok vonatkoznak.
Nálunk az RR-re is... (Ezért rendezek én szívesebben nem minősítő versenyeket.)
Én sajnos nem voltam ezen a londoni versenyen (bár amiket mondtok róla, egyre jobban tetszik, megpróbálok egy olcsó repülőjegyet elcsípni), de úgy gondolom, ez ott a "szabályzaton kívüli" versenyek közé tartozik (Juli, így van?).
Ábel