[Tajfutas] Isom és ISSOM meg féloff

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2012. Május. 22., K, 19:27:03 CEST

Na, ezt a londoni Cityrace rendezői biztos nem olvasták. Ott helyenként
soksávos utakon kellett átkelni csúcsforgalom közeli viszonyok között.
Természetesen nulla forgalomszabályozás mellett. Először el sem akartam
hinni, aztán idővel hozzászoktam. Csodálom, hogy nem volt még baleset.
Persze lehet, azóta már kerülik ezeket a részeket, már vagy 4 éve voltam.

Tamás