[Tajfutas] Isom és ISSOM

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Május. 21., H, 21:54:05 CEST

Ezt az jelkulcs dolgot én is szóvá tettem, amikor a rendezőség önkritikusabb
fele a véleményemet kérdezte. A középtávú/váltó verseny térképével való
átfedés miatt utólag már értem, hogy miért lett egy vegyesfelvágott a
jelkulcs (a házak szürkék voltak, és a kerítések 0,4 mm-es vastag feketék).
Serdülő szerint ezt jóváhagyta a térképbizottság is. Ha ez igaz, azt nagy
szomorúsággal hallom.
A sprint jelkulcs lényege, hogy minden vastag fekete vonal áthatolhatatlan
akadályt jelent, ha megengedjük az ettől eltérő térképeket rövidtávú
versenyeken, akkor sohasem sikerül tudatosítani a magyar mezőnyben azt, hogy
az ilyeneken az ISSOM-jelkulcsú versenyeken nem mehet át.
Ráadásul a középtávú verseny sem volt teljesen ISOM2000-es, az épületek azon
is szürkék maradtak.

Szeretném továbbá felhívni a leendő diákolimpia-rendezők figyelmét, hogy a
diákolimpia döntő is a kezdők bevonásának egy eszköze, idéntől
kategóriánként 5-5 fő jut fel a megyei döntőkről. Most, hogy már a békési
lyukat is betömtük, ez egyre jobban ki is van használva. Idén túl nehezek
voltak a pályák, ebben nem egy, nálam tapasztaltabb edző is megerősített.

Üdv,
Skuló Marci