[Tajfutas] diákolimpia, 1. napi eredmények

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2012. Május. 21., H, 17:33:06 CEST

Kedves János és listaolvasók!

Arra kérlek Titeket, hogy ne ítéljetek elhamarkodottan!
Tényleg nagyon sajnálatos, ami történt, Lillának mielőbbi teljes
regenerálódást kívánunk!
Olyan ügyes, lelkes kislány, hogy ez biztos nem fogja a kedvét szegni.
De azért a slendriánsággal való vádhoz tudni kell, hogy a pályakitűzőnek a
telektulajdonos megígérte, hogy péntekre eltünteti az ominózus
drótot.Miután ez nem történt meg, a szalagozók nagyon látványosan
szalagokat aggattak rá.Az, hogy a mezőny legvégén induló kislánynak ez hogy
tűnt el, már nehéz lenne kinyomozni. De csak a szalagozott pályák 6-8 ember
kapacitásait kötötték le. Délelőtt külön fiú és lány pályát kellett
szalagozni, ez több,mint 5 km, ezt két forduló között ezeket lebontani, és
3300m-t délutánra újraszalagozni, illetve este lebontani nem volt kis
feladat. Ezt nem mentegetésképpen írom, mert nem követtek el hibát, csak
ezek után rosszul eshet, hogy slendriánnak nevezik őket.Sajnos nem lehet
minden szalag mellé "szalagőrt" állítani, így is négy ember a verseny egész
ideje alatt a pontok között járőrözött-nem hiába, mert például ellopott
dobozokat kellett pótolni.
A viszonylag szerencsés kimenetelű esetnek azért tényleg lehet tanulsága,
hogy kifeszített kötelek, kerítésmaradványok milyen veszélyt jelenthetnek a
verseny hevében erre kevésbé figyelőkre. Hogy ezt a veszélyt nem sikerült
teljes mértékben kiiktatni a rendezőknek, ezúton is elnézést kérünk.
Üdvözettel:
Krasznai Orsi