[Tajfutas] diákolimpia, 1. napi eredmények

Hajas Csilla sila.hajas at gmail.com
2012. Május. 21., H, 08:41:22 CEST

A részletek:

A fenti témájú "diákolimpia, 1.napi eredmények" KOS belső levélben
Szabon János gratulált a KOS gyerekeknek a remek eredményükért,
különösen a lányoknak, Lillának és Rozinak gratulált, ügyesek voltak!
János levelére magánban válaszoltam, hogy elhoztuk a térképeket és
megírtam a szombat délutáni Csákvár Kupa eseményeit és azt, hogy
Lillának fáj a válla. Valószínűleg erre illetve a levelezőlistára is elküldött
"A 10 évesek pályáiról" levelemre válaszolt János, nem a fenti tárgyban.
A másik levél: http://lazarus.elte.hu/lists/tajfutas/2012-May/007618.html

Üdvözlettel,
Hajas Csilla