[Tajfutas] Szakvélemény

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Május. 15., K, 08:08:30 CEST

Én úgy látom, hogy a lila sávok egyike sem éri el a falat, vagyis a
fal északi oldalán van egy elvileg szabad keskeny sáv. Viszont a
járhatóságot nem tudom megállapítani, ezért valószínűleg nem
választottam volna azt az útvonalat. Látok ott egy sötétebb zöld
foltot, ami érintkezik a fallal, de a képernyőről nem tudom
megállapítani, hogy 3-as vagy 4-es zöld, vagy netán a tiltott terület
olajzöldje. Ha 3-as zöld, akkor bevállalom ezt az útvonalat, a másik
két esetben nem.

Azt is el tudom képzelni, hogy egy keskeny ösvény volt a fal északi
oldalán, amit a térkép nem ábrázol. Más versenyeken nem egyszer
észleltem ilyesmit.

Üdv:
Gerzson