[Tajfutas] Szakvélemény

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2012. Május. 14., H, 23:27:43 CEST

Szia Kálmán!

Én sajnos nem tudtam ott lenni a versenyen, bár szerettem volna, így egyéb rendezéstechnikai kérdéseket (pl. karantén) nem tudok megítélni. Viszont az idézett pontfogás nekem kicsit gyanús, mintha „súrolná” a letiltott terület határát. Ezért érdekelt pl. a pályakitűző véleménye, hogy ezt az alternatívát figyelembe vette-e. Illetve, hogy a térképi ábrázolás mennyire egyértelmű volt azon a helyen.

Tamás