[Tajfutas] Balaton szupermaraton2010-es programmal

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 19., H, 14:33:12 CET

Sziasztok!

Én szégyen-gyalázatnak tartom - mivel a tájfutóink között annyi kiváló
vagy magát kiválónak tartó informatikus van -, hogy nem tudunk a
Kramer szoftver helyett annál jobb, és a hazai viszonyok között jobban
alkalmazható szoftvert készíteni és Kramer úr rendszerét mindenestől
kidobni.

Egyébként valamikor - évtizedekkel ezelőtt - magamat is kiváló
informatikusnak tartottam, de sajnos már rég nem vagyok az, mert nem
volt módomban megfelelő módon továbbképezni magamat ilyen területen,
ezért személy szerint nem tudok ebben a projektben részt venni.

Üdv:
Gerzson