[Tajfutas] Balaton szupermaraton2010-es programmal

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2012. Már. 19., H, 14:32:45 CET

Sziasztok!
Nekem viszont szinte csak pozitív tapasztalatom volt vele tavaly a WMOC-n
és a ROB-on. Az igaz, hogy túl nagy újdonságok nincsenek benne, de a
felületek jobban kezelhetőbbek lettek. Kényelmesebb lett a nevezések tábla
használata az újfajta kereséssel, a kiolvasásnál a tartalék helyek azonnali
társítása, meg úgy egyáltalán felhasználóbarátabb lett az egész. Ezen kívül
már nem kell 4-5 féle szoftvert használni, egyben van minden (címkeformátum
szerkesztő, archívum kezelő, speaker). A hálózatkezelés is át lett alakítva
a programban. Aki végiglapozza a felhasználói kézikönyvet (letölthető a
www.sportsoftware.de oldalról), találni fog ínyencségeket: tetszőleges
számú lista- és címkeformátum, dugók kiolvasása közbeni adatbevitel
(edzésen, népszerűsítő eseményen hasznos), stb. Sőt elvileg meg lehetne
csinálni vele az OB-k selejtezőiben a szabályzat által előírt ranglista
helyezés szerinti osztást, de ezt még nem próbáltam.
Amit hiányolok:
-a 10.x-es verziók csv fájljait nem tudja feldolgozni, olyan formátumba nem
tud exportálni
-a nevezési díjak modul még mindig elég kezdetleges
-a HTML fájlok exportjánál nem lehet karakterkódolást állítani
Ezek csak apróságok, a használatot nem zavarják.

Üdv:
Ádám