[Tajfutas] Jogi és adózási informciók táblázatban civil szervezeteknek

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Jún. 14., Cs, 08:53:50 CEST

Láttál már te valaha ilyen rendezvényen vagy ehhez hasonló országos sportfórumon TÁJFUTÓT?
Hát bizony, nagyító kell hozzá............ az elmúlt tíz évben két hölgy mellett én eddig csak két férfival találkoztam.(pedig el kellett mennem pár ilyen kötelező fórumra)
De mint mondtam, én bármilyen  sportághoz kapcsolódó anyagnak örülök, örülnék, ha továbbra is megjelenne a listán/honlapon csak ez ne egyoldalú legyen(?!) A pozitív dolgok mellett fogadjuk be a felvetéseket, kritikákat is.

Szép Napot Mindenkinek!
Popey

... kezd kisütni a nap,.........na irány az erdő!.