[Tajfutas] SI kérdés (Privát)

Tóth Máté tothmate2 at gmail.com
2012. Júl. 14., Szo, 20:28:30 CEST

Sziasztok!

Mint az említett, gyöngyösiek által rendezett verseny ellenőrző bírója,
szeretném megjegyezni, hogy a leírt "dupla dugózás" annál a bizonyos 59-es
pontnál nem történt meg a versenyen.
A beérkezés utáni kiolvasásnál ponthibát írt az SI, így a szúrás lett
ellenőrizve, ami nem egyezett a ponton található szúróbélyegző mintájával.
Így nem került kizárásra a versenyző, hanem saját magát dq-zta.
Több olyan versenyző nem volt, akinél hibásan működött volna ez a pont.

Máté