[Tajfutas] SI kérdés (Privát)

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Júl. 14., Szo, 07:59:20 CEST

Sziasztok!

Amikor 2002-ben ismét elkezdtem a tájfutást, nekem illetékesek azt mondták a SI doboz az első dugókázást regisztrálja.

(Most akkor hogy is van ez?....)
Mégis a tíz év alatt nem volt olyan ell.pont ahol ne vártam volna meg a dupla csippantást. Ha nem zavarok mást, ugyanezt teszem mai napig a céldoboznál is.!
Szóval utolsó vagy az első csippantás számít !
Bizony, hogy volt már egy mp-es vereségem, de egy mp-es összetett verseny győzelmem is!)
Egyébként (dupla) dugózás miatt tíz év kb 300 versenye során egyetlen egyszer a gyöngyösiek által lebonyolított regionális megyebajnokságán zártak ki ,egyszer pedig egy kisfiúnak való segítségnyújtást követően a gyűjtő előtt hibáztam. (nesze neked  68, alias 86)

Ide tartozó még egy buta kérdés. Magánban, hozzáértőktől várom rá a választ. Nem törölt, vszínüleg nem startdobozolt, végigment a pályán és benne szerepel eredményértesítőben?!  Ez, miként lehetséges?...)

Szép Napot !
Popey