[Tajfutas] Fw: suhancok

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Júl. 11., Sze, 11:40:25 CEST

Engem kezd emlékeztetni egy kicsit arra az esetre, amikor "Egei és bandája" kinyomta Egerben a porraloltót a tt. öltözőjében ...
Egy biztos: Ege a tornaterem közelében nem volt! :)

Na, de a lényeg:
tényleg nem ártana az edzőknek egy negyedórát arra szentelni, hogy mit "illik" csinálni pont közelében, a ponton, stb. Mi ifi korunkban is voltak szépségdíjas megnyilvánulások (pl.: Erdélyi Pityi beledöngölte Szakit a földbe, stb.). Vagy váltó OB -k előtt azt gyakoroltuk edzésen, hogy lehet úgy pontot fogni, hogy az ellenfél ne férjen hozzá a szúróhoz ... :) De soha nem arra oktattak, hogy legyünk agresszívak. Bár azt hiszem erre senkit nem oktatnak.

Viszont enyhén idegesítő, amikor már nem igazán kezdő (de nem is profi) versenyzők a bójára "rátapadva" nem értik, hogy miért zavarja őket arrébb az ember - mert ugyebár Ők a következő átmenetet a bója aurájának "fényében" képesek csak megoldani. Más meg nem fér oda a dobozhoz. Na, persze lehet mondani, hogy nekem az-az 5-10 másodperc nem igazán számít ... :)
Az meg egy külön történet, hogy OB -kon rendszeresen hangos az erdő a számokat kérdezgető fiataloktól (persze van pár felnőtt is). Lehet kérdezni! (velem is előfordult már olyan, amikor jó pár sör után elvesztem). De azért ne egy OB -n harsogjon az erdő a különböző kódok kiabálásától, mint idén volt a Bükkben.

Szóval szerintem szenteljünk egy kis időt ezekre a dolgokra is edzésen - baj nem lehet belőle.

Mozsár