[Tajfutas] FW: Budapesti sportnaptár

Nemesházi Lászlóné bnemeshazi at ujpest.hu
2012. Jan. 27., P, 09:30:50 CET

Sziasztok!

Sajnálatos, hogy a dokumentum szerint megint hozzá nem értők próbálnak valamit létrehozni. (nem vitatva az elérhetőség szükségességét, direkt nem nyilvántartást írtam..., sőt országosra is szükség lenne)
A dokumentumban adatgyűjtés adatfelvitel és adatszolgáltatással kapcsolatos költségek vannak, nem pedig pl. együttműködő adatrendszerekről.
Attól félek megint új mindentől független nyilvántartás fog készülni, ami Nálunk is mindig hibákat okoz - nevezetesen a duplikált adatbázisokról beszélek, mert a változások aztán elfelejtődnek az összes adatbázison "átvezetődni" :) néha most is.

Remélem tévedek és korszerűen lesz megoldva a kérdés, vagy legalább a létrehozásakor bele tudnak szólni hozzáértők - informatikailag és sportilag is, sőt esetleg nem felejtik el a tájfutást, bár kérdés ebben az esetben a Budapesti rendezvény az meddig (területileg) budapesti? Bugár Józsi? Ha BTFSZ rendez, (finanszíroz, vagy nevét adja) kicsit távolabb budapesttől az minek számít?-  abba, hogy hogyan készüljön. 3 Mft az nem tudom, hogy sok, vagy kevés - az Önkormányzatunk költségvetéséből pl. sok lenne egy szoftverre - megoldásra - ennyi pénz, úgy hogy utána az éves fenntartása is majdnem annyiba kerül. Én örülnék ha a térinformatikai szoftvereimre - adatbázisaimra - ennyi pénzt tudnék biztosítani - biztosan több évre előre.

részlet az előterjesztésből:
"Az új fővárosi sportinformációs rendszer kialakításának és 2012. évi működtetésének költsége előzetes becslések alapján megközelítőleg 3.000 eFt, mely összeg tartalmazza a sportinformációs rendszer szoftverének és a szükséges informatikai eszközöknek beszerzését, a folyamatos adatgyűjtés, adatfeldolgozás, adatfelvitellel és napi adatszolgáltatással kapcsolatos költségeket A kialakítást követően a rendszer éves működtetési költsége a 2013-as évtől megközelítőleg 2.400 eFt-ot jelentene."

Brigitta

--
Ezen uzenet virusellenorzesen esett at, es virusmentesnek bizonyult.