[Tajfutas] Ausztria 10 000-esen

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Jan. 23., H, 16:51:26 CET

Sajnos manapság már az is előfordul, hogy a menetrendszerinti kisvonat
hirtelenjében kialakult sínhiány miatt nem tud eljutni a célállomásra.
Egyes vonalakat pedig maguk az üzemeltetők bontanak vissza, mondván, hogy a
telephelyen nagyobb biztonságban vannak a sínek, mint a erdőben.
Pár éve a Lillavüredi ÁEV csanyiki elágazója környékén javították a pályát,
de a pálya mellett  deponált sínanyag már nem érte meg a beépítést...
Na jó, kicsit már elkanyarodtunk az oszták tízezrestől :-)

kovacsp