<div>Sajnos manapság már az is előfordul, hogy a menetrendszerinti kisvonat hirtelenjében kialakult sínhiány miatt nem tud eljutni a célállomásra. Egyes vonalakat pedig maguk az üzemeltetők bontanak vissza, mondván, hogy a telephelyen nagyobb biztonságban vannak a sínek, mint a erdőben.<br>
</div><div>Pár éve a Lillavüredi ÁEV csanyiki elágazója környékén javították a pályát, de a pálya mellett  deponált sínanyag már nem érte meg a beépítést...</div><div>Na jó, kicsit már elkanyarodtunk az oszták tízezrestől :-)</div>
<div><br></div><div>kovacsp</div><div><br></div><div><br></div><br><div class="gmail_quote">2012/1/23 miklos mets <span dir="ltr"><<a href="mailto:miklos.mets@gmail.com">miklos.mets@gmail.com</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div class="im"><div>(Évekig azon röhögtem, hogy a hivatalos Burgenland idegenforgalmi térképen 
még pár éve is 
rajta volt az Ágfalva -Brennbergbánya vasútvonal, holott azt 1954 körül felszedték)</div></div><div><br>A kartográfia sem szedett le sokáig néhány, rég felszedett kisvasutat a térképről, mert a lektoráló nosztalgiából nem engedte meg :-) , mondják<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>

MM<br></font></span></div><div class="HOEnZb"><div class="h5"><br><br><div class="gmail_quote"><br>
<br></div><br>
</div></div></blockquote></div><br>