[Tajfutas] Bajnokságok egyáltalán

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Jan. 23., H, 13:15:45 CET

Sziasztok!

Én is már néhány év óta ugyanazt állapítottam meg, amit Kaján Laci!
Triviális megoldás lenne, amit Brúnó is felvet, hogy nevezhetünk
fiatalabb szenior (vagy felnőtt) pályára is. De mint már mások
korábban megmagyarázták, az is szempont, hogy lehetőleg hasonló
korúakkal szeretnénk versenyezni. Mert nemcsak a részvétel fontos,
hanem a helyezés is.

Üdv:
Gerzson