[Tajfutas] süllyedő Éjszakai Bajnokság

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2012. Jan. 20., P, 17:32:53 CET

A Döntéshozók szerintem így kívánják a már 9-re duzzadt hazai
bajnokságok látogatottságát fenntartani.- A túl hosszú pályák könnyen
elriasztják  a potenciális résztvevőket (ne csak a férfi elitben
gondolkodjunk).
Közismert, hogy a kupaversenyeken is 2-3-szor nagyobb a népszerűsége a
BR pályáknak az alternatív kategóriákkal szemben. A döntést teljesen
logikusnak látom a jelenlegi hazai viszonyok között. Bár nagyon örülnék,
ha nem így lenne és ha sokan gondolnák úgy, hogy a bajnokságnak az ad
rangot, ha átlagon felüli erőbedobást követel.