[Tajfutas] Budapesti Tájfutó Napok / Szenior találkozó

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Jan. 19., Cs, 13:26:04 CET

Sziasztok!

Abban a pillanatban, hogy elkuldtem elozo e-mailemet jelent meg az Aron valasza.  Koszi Aron, akkor hala az egnek meg nincs panik.  Remelem meg fogjatok tudni oldani a szenior kerdest, mert nem lennek meglepve ha rengeteg szenior kiesne a versenyzesbol egyreszt amiatt, hogy semmi kedvuk a sportorvosival csesztetni magukat, masreszt azert, mert nem lehetetlen, hogy ennyi vizsgalat utan nem kapnak meg a versenyengedelyt.  Egy megoldas feltetlenul van, es ezt mar regen konyorogjuk de egy aldott versenyrendezo nem foglalkozik vele: egy szenioroknak megfelelo nyilt kategoria ami technikailag elvezetet nyujt, de eleg rovid ahhoz, hogy kibirjuk. Ezen meg lehet gondolkodni!!

Julia