[Tajfutas] Közösségi tájfutótérkép készítés?

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2012. Feb. 22., Sze, 21:26:21 CET

Sziasztok

Most, hogy túléltem a mai versenyrendezést, hozzászólnék ehhez a témához:
A példák abban sántítanak, hogy a wikin és a többin is olyan információt kell feltölteni, ami létezik, ill a résztvevők mozgásával "képződik"

A tájfutó térkép "helyesbítéséhez" (utálom ezt a szót) viszont még gps-es mérés esetén is végig kell sétálni pl az új irtás határán és ezt vszeg nagyon kevesen fogják vállalni.
A szakértelemről írókkal is nagyjából egyetértek, de mégis:
TESSÉK KIPRÓBÁLNI!
De: ne az alaposan túlterhelt térképkészítőinktől várjatok anyagot, hanem legyen ez valami új, új emberekkel.

Kálmán! Kit akadályoztak meg, hogy térképet készítsen???

Várom a tapasztalatokat, eredményeket.

Ábel

Ps: szerencsére S. Janó nem olvassa a listát, nincs ideje rá, így elmesélem:
A 2009-es VB előkészítésekor elkapott minkett egy szörnyű vihar, örültem, hogy ép bőrrel eljutottam a kocsiig.
Megkérdeztem később Janót (aki a közelben dolgozott), hogy sikerült kimenekülnie?
Beálltam egy nagy fa alá, és kb fél óra múlva annyira csillapodott az eső, hogy tudtam tovább dolgozni.

Előre fiatalok, aki "könnyű" munkára vágyik!