[Tajfutas] Közösségi tájfutótérkép készítés?

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Feb. 20., H, 13:27:27 CET

Sajnos Mikivel értek egyet.
Nem szabad összehasonlítani egy szinte EOTR minőségű turista térképet – turistautak.hu -val és egy tájfutó – közösségi tájfutó térképet.
Aki tudja hogyan készül egy tájfutó térkép, annak nem kell ezt ragoznom.
Persze edzésekre elmegy az 5let, de már egy 3Sz –re nem adnám oda. Bár tudjuk, szegény Feribá mindenen tudott rendezni ...

Mozsár