[Tajfutas] HOB

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2012. Feb. 15., Sze, 20:52:43 CET

Az idei HOB-nál már nyilván elkésett a javaslatom, de az olimpiához
hasonlóan kvalifikációs versenyeket kellene tartani egy korlátozott
létszámú bajnoksághoz. Jelenleg is vannak regionális hosszútávú
bajnokságok, azokból az elért minősítő pontok alapján pl. az első húsz
indulhatna az OB-n (esetleg a továbbiak meg B,C... döntőn).
Amúgy a tömegrajtot nem preferálom, mert főleg az idősebb szenioroknál a
3-4 kiemelkedő képességű versenyzőn kívül a többieknek csak az unalmas
együttfutás marad. (Kétségtelen, hogy a bajnoki helyek elkelnének, de
számomra végülis az is sikerélmény, ha két-három másik versenyzőt meg
tudok előzni tájékozódással és nem futással).
CSI