[Tajfutas] alapranglista, korosztályos ranglista

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Feb. 3., P, 14:34:26 CET

> Szerintem a Feri fejen utotte a szoget. O arrol irt, hogy nem kellene 160
> rangsorolo verseny, hanem 20. Hogy ez aztan igaz-e vagy nem, az egy masik

Azt is jó volna valahogy elérni, hogy a regionális, de főleg az
országos rangsorolók valóban rangsorolók legyenek olyan értelemben is,
hogy rangsorpontot lehet számítani. Ugyanis regionális, országos, sőt
kiemelt rangsorolón is nem egyszer jártam úgy, hogy nem járt
rangsorpont, mert nem volt 5 érvényes eredményt elérő versenyző a
kategóriában. Vagy volt, de közülük nem mindenkinek volt
versenyengedélye. Ha már a rendezők nem tudják felérni, hogy jó volna
kategória (vagy pálya) összevonást alkalmazni, akkor ilyen esetben
lehetővé kellene tenni, hogy külön díj fizetése nélkül a helyszínen át
lehessen nevezni másik kategóriába. Főleg, ha a nevezési díj mértéke
kiemelt rangsoroló versenyhez volt szabva.

KG