[Tajfutas] alapranglista, korosztályos ranglista

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Feb. 3., P, 12:54:39 CET

Nekem meg Molnár Peti pár napja küldött versenynaptárait/tervezeteit
olvasgatva az tűnt fel, hogy milyen kevés regionális, és milyen sok
országos rangsoroló van. Tizenéve polemizálunk azon, hogy nem így kellene
lennie, oszt' mégis így van.

Józanul gondolkodva egy piramis alakot tartana optimálisnak az ember, ahol
alul van rengeteg regionális rangsoroló, középen sok országos rangsoroló,
és felül néhány OB.
De a mostani állapot inkább egy XXXL-es mellbőséggel rendelkező kólásüveg
alakját rajzolja ki...

kovacsp