[Tajfutas] nevezési díjak és bajnokságok

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2012. Aug. 31., P, 22:53:54 CEST

Sziasztok!
Kis statisztika: most csak a rajthozállásokról, az OB-król nem megy
azonnal..
Az előző évek rajthozállásai július 31-ig:
2006: 18 650
2007: 19 879
2008: 21 635
2009: 20 684
2010: 20 031
2011: 19 519
2012: 21 934 (és még nincs minden verseny feldolgozva)

A versenyek költségvetésébe most nem mennék bele nagyon, de például ha új
térképet kell csinálni, az eléggé falja a forintokat. Tavaly a ROB+POCSB
(1,7+7 km2) térképek elkészítése 588 000Ft-unkba fájt, és még olcsón
megúsztuk. Ha ez a tétel nincs, akkor mindjárt szebben néz ki a mérleg :-)
Ezen felül OB esetén a 2200Ft már mindjárt csak 1804Ft, mivel 10+8%
fizetendő a nevezési díjból az MTFSz-nek. Lehet még sorolni a szép
summákat, arról nem is beszélve, hogy az összesen több ezer óra
belefektetett közösségi munka nélkül egyszerűen nem is működne az egész.

Üdv:
P. Ádám

2012. augusztus 31. 22:11 Verebélyi Zsolt írta, <verebelyizsolt at globonet.hu>
: