[Tajfutas] nevezési díjak és bajnokságok

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2012. Aug. 31., P, 22:11:12 CEST

Sziasztok!

Egy kis kiemelés a Sportágfejlesztési Tervből!

* létszámnövelés és megtartás

* OB-k átlag rajthozállása (Normáltávú, Középtávú, Rövidtávú, Váltó):

2010 = 800; 2015 = 1100

* összes magyarországi tájfutó eseményen történt éves rajthozállás:

2010 = 35.000; 2015 = 50.000

* MTFSZ versenyengedéllyel rendelkezők létszáma: 2010 = 2.500; 2015 = 3.200

* de facto szerződéses keretek között működő edzők számának megduplázása

Hát pont ezt mondjuk, csak hát miből, ha folyamatosan emelkednek a nevezési
díj árai, hogyan növeljük a létszámokat!

Nehogy azt mondjátok, hogy nem lehet megrendezni 2200 Ft/fő nevezési áron
egy minimum 600 fős OB-t!

Ha megszabtuk a regionális versenyek 800 Ft/fő határt, akkor itt is
megtehető hasonló képen.

Nekem csak az értelmetlen nevezési díjakból van elegem, mert vannak, akik a
földön járnak még e téren.

 Üdv.Verebélyi Zsolt

  _____