[Tajfutas] nevezési díjak és bajnokságok

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2012. Aug. 31., P, 16:16:02 CEST

Sziasztok!

Végeztem egy kis kutató munkát, hogy emelkedik évről évre a nevezési díjak
az Országos Bajnokságokon.

Verseny/év

Hosszútáv

Középtáv

Rövidtáv

Normáltáv

2012

2300 Ft

2600/1900 Ft

2400/1800 Ft

2300 Ft

2011

2300 Ft

2500/1800 Ft

2700/1900 Ft

2200 Ft

2010

2200 Ft

2200/1800 Ft

2200/1800 Ft

2000 Ft

2009

2200 Ft

2200/1500 Ft

2500/1800 Ft

1800 Ft

2008

2000 Ft

2200/1500 Ft

2200/1500 Ft

1800 Ft

A véleményem szerint nem jó irányban haladunk, mert az egyesületi
támogatások elapadtak, és a szülők kaszája is igen szűkös. Nem kellene a
nevezési díjakat a szövetségnek fix árasra tenni, vagy éppen a tagdíj
szavazáskor megszavaztatni a tagokkal az adott évre? Voltak olyan országos
versenyek, amelyek nevezési díja közel állt az Ob-hoz, ez így helyén való?

Én biztos, hogy felső határt szabnék a nevezési díjaknak, amely szerint a
regionális 800 Ft, az országos 1800 Ft, a kiemelt országos 2000 Ft, az OB
esetében 2200 Ft lehetne a maximális díj.

A kedvezményeket pedig FN14-ig és Nyílt 50 %, a FN14-18 és FN65 felett 30%
lehetne mérsékelni, de ha valaki akar, további kedvezményt is adhat.

Továbbá kötelezném a régiós versenyek egyeztetését, mert teljesen
szétkoncoljuk a mezőnyt. Sokszor 100 km-es körben 3 regionális rangsoroló is
ki van írva, amelyen a legjobb esetben átlépik a 100 főt, és mégsem lehet
rangsor pontot futni, akkor mi értelme. De ha belegondolunk, ha régiók
szétosztanák a megyebajnokságokat egymás között, akkor megnövekednének
versenyzők száma, ami több bevételt eredményezne, amely olcsó és
megfizethető, és beindulna egy körforgás.

Üdv.Verebélyi Zsolt

  _____