[Tajfutas] HK 2013

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Aug. 29., Sze, 16:10:59 CEST

Kedves Júlia (és Lista)!

A PSE-t ne bántsátok, mert évek óta ő adja FN65-től a legnagyobb
kedvezményt (50%). Egyébként nem kívánok a témában állást foglalni. Ennek
az az oka, hogy mivel nem rendezek versenyeket, nem tudom, hogy a
rendezőknek milyen költségei vannak. Az viszont szerintem is jó lenne, ha
az idősebb kategóriákban is gyakrabban lehetne rangsorpontot szerezni az
egyébként rangsoroló versenyeken.

Kommentár nélkül közreadok egy táblázatot, mivel kíváncsi voltam, és
végignéztem a 2012. évi nappali egyéni országos rangsoroló versenyeket a
jelenlegi levelezés tárgya (szenior kedvezmény) szempontjából. Túl sok időt
nem akartam ezzel eltölteni, ezért lehet hiba benne. Ha valaki talál hibát,
kérem jelezze, és kijavítom.

Juli vigasztalására még egy érdekesség: leginkább nőpárti a Tipo, mert
nőknek már 55, férfiaknak viszont csak 70 éves kortól ad kedvezményt.

Üdv:
Kéri Gerzson