[Tajfutas] HK 2013

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Aug. 22., Sze, 11:36:19 CEST

Kedves PSE és VTC sporttársaink!

Szeretném most így a nyilvánosság elõtt megkérdezni, hogy mi
az oka annak, hogy a jövõ évi HK szenior engedményes nevezési díja a 70-es
korosztálynál kezdõdik?  Ez nagyban eltér
hazai szokásainktól, mivel jóformán minden magyar szakosztály/klub vagy 60-nál
vagy legkésõbben 65-nél kezdi ezt a kedvezményt. Lásd az idei Postás Kupát ahol
65-tõl volt kedvezményes a nevezés. Mint talán emlékeztek errõl már folyt egy
kisebb diskurzus a levlistán úgy kb. 2 hónapja amikor hirtelen felfedeztem,
hogy jövõre annak ellenére, hogy akkor már 65-ös leszek az idei 5000 forintról
11000 forintra ugrik a nevezési díjam.  Persze ha most valaki azt hiszi, hogy a saját pénztárcámról van szó, hadd
biztosítsam arról, hogy szó sincs errõl.  Két fõbb okból szeretném ezt megkérdõjelezni, és azzal próbálkozni, hogy
rávegyem a rendezõket, hogy változatassanak, amire még bõven van idõ.

Egyrészt úgy érzem, hogy ez teljesen igazságtalan, hiszen,
ha jól tudom, ez a kedvezmény arról szól, hogy a nyilvánvalóan kevesebb anyagi
forrással rendelkezõ nyugdíjasaknak kedvezzünk. Ha ez igaz, akkor legalább 8-10
évnyi idõs tájfutótól várjuk el a teljes árú nevezési díjat. A másik ok az
személyes, ezt kénytelen vagyok elismerni: egyre kevesebben vagyunk a idõsebb
szenior kategóriákban és az idei HK-n, ahol elég jókat futottam, egy árva
rangsorpontot nem szereztem, mert csak három magyar versenyzõ volt N60-ban. Ha
továbbra rosszabbodik a gazdasági helyzet és ezzel arányosan emelkednek a
nevezési díjak még a 60-as és 65-ös kategóriákban is, akkor jövõre se lesz reményem
rangsorpontokra.

Kérem szépen, hogy a jövõ évi HK rendezõsége vizsgálja felül
a szenior nevezési díjakat és vegye be legkevesebb a 65-ös, de igazán még a
60-as kategóriát is a kedvezménybe!

Üdvözlettel

Grant Júlia
--------- következ? rész ---------