[Tajfutas] Páratlan Hungária kupa befutás

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2012. Aug. 23., Cs, 08:27:21 CEST

Kedves Lujipapa!
Sajnos olyan messze voltam a befutásodtól, hogy meg sem hallhattam volna
dugókád csipogását!
Amikor végre beértem, Te a földön fekve kényelmesen elheveredve pihentél.
Eszembe nem jutott nyomozni, hogy dugás előtt, vagy után vagy-e.
De semmi szükség nem volt a pittyegésre, mert bejelentették, hogy a
célvonalon való áthaladás adja a sorrendet. Szerintem is Te haladtál át
előbb.
Javaslom, hogy kérd az eredmény módosítását.
Üdvözlettel Boxi