[Tajfutas] Hungária Kupák kiegészítés

Viktor Morandini vik.poeta at gmail.com
2012. Ápr. 25., Sze, 19:30:36 CEST

Kedves Viktor!

Felvetésed jogos, sajnos kimaradt a kiírásból a Csákvár Kupa nevezési
díjánál a 10-14-es korosztálynak a kedvezménye.
A honlapokon már javítva van.
A nevezési díj a fent említett korosztálynak 1000 Ft/fő/futam.
Eredményt a 3 egyéni futam (rövid, közép, normál-táv) összetett eredménye
alapján hirdetünk.

Üdvözlettel,
Gyalog Zoli
Tabáni Spari