[Tajfutas] Hungária Kupák kiegészítés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Ápr. 19., Cs, 17:30:44 CEST

Szia Feri!
(És üdvözlet a listának)

Egyetértek minden szavaddal, de fenntartom, hogy olcsók. Hogy az
ifjúsági korosztály is bírja a költségeket, ahhoz szerintem az
államnak kellene anyagiakkal hozzájárulnia koldulás (azaz pályázatok
írásának kényszere) nélkül. Nem részletezhetem, mert az már
politizálás lenne, és bár ezt a levelet eredetileg magán levélnek
szántam, mégis küldök másolatot a listának is. A listán pedig nem
politizálunk. Vagy már szabad?

Ha a versenyrendezők a nevezési díjakat a munkanélküliek, diákok,
minimum béren élők és egyéb kispénzű versenyzők anyagi lehetőségeihez
szabnák, akkor gondolom, nagyon deficitesek lennének a rendezések. Ám
ezt te jobban tudod, én nem szoktam versenyek rendezését menedzselni,
anyagi ügyeit intézni, te annál inkább.

Szívből támogatom a javaslatodat, hogy az egész ifjúsági korosztály
számára legyenek kedvezményes nevezési díjak, ha a rendezők meg tudják
oldani ráfizetés nélkül, a bevételek és költségek átcsoportosításával.

Üdv:
Gerzson