[Tajfutas] HOB - tömegrajt

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2012. Ápr. 4., Sze, 10:08:56 CEST

Sziasztok!

Ezek nem kritikák, hanem észrevételek.A tömegrajt egy újszerű
kezdeményezés,"megkóstoljuk a pudingot" jelleggel.
Most összegezzük a tapasztalatokat,van akinek bejött ez a forma,van akinek
nem. Ha lesz folytatása a dolognak,minden egyes ilyen kísérletnél jöhetnek
elő újabb szempontok,végül is arra való a lista,hogy ne mindenki csak a
saját ,vagy közelében levők véleményét ismerje. Az együtt futás
természetesen nem zárható ki,de teljesen más a jellege, a lélektani
szituációja,ha ugyanakkor rajtoltak, mint amikor valamelyiknek van néhány
perc előnye.
Ez hozta elő a holtverseny kérdését is,amivel szerintem semmi baj
nincsen.Én még azt sem találom sportszerűtlennek,ha megegyeznek.(Én is
nyertem Hungária Kupát holtversenyben néhány évtizede, de nincs
lelkiismeret furdalásom:-)Kéne?

Orsi