[Tajfutas] HOB - tömegrajt

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Ápr. 4., Sze, 09:44:05 CEST

Akkor Te valami más sportágat keressél!
Én nem vágyom ilyenre!

Az, hogy egy OB –n meg nem áll a cél rajt előtt 1 órával, pedig igen szégyenletes dolog.
Persze, ettől még lehet versenyt rendezni – de ha már egy OB –n nem ügyelünk a részletekre, az régen rossz.

Ez meg az én véleményem!

Mozsár

ui.: Egyébként minden tiszteletem Skulóé. De szerintem kezd egy kicsit sokat vállalni.