[Tajfutas] HOB - tömegrajt

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2012. Ápr. 4., Sze, 09:29:59 CEST

Sziasztok!
Nem értem a kritikákat!! Ez egy ILYEN verseny volt!! Vajon a sok kritizáló milyen  éles versenyt tudna rendezni?? A lehetőség mindenkinek adott!! Akkor RAJTA!
Viszont a honlapon a versenyek mellet egy TETSZÉSINDEX  rovatot lehetne indítani, ahol 0-10 pont között kellene pontozni, s az "átlagpont" már mondana valamit!
Hány tömegrajtos verseny van?????? Szerintem sokkal több kellene!  Tájfutás nem csak térkép-nézegetésből és "ragadásból" áll! Minden versenyen ÚJ feladatot kell teljesíteni ami még TÉRKÉP NÉLKÜLI feladat is lehet!! Egy év 365 napból áll és a verseny helyszínek milliói!!! De ezekhez propagandát kell kifejteni és nem fikázni mások munkáját!
Az idei HOB nagyon jól szervezett, újdonság jellegű futam volt!!! (még akkor is, hogy az első átfutáskor, még a nagy szél miatt a CÉL-kaput nem tudták felállítani!!! de akkor még nem is volt rá szükség!!)

ez az én véleményem! ViPi