[Tajfutas] rangsor frissítés

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Sze. 27., K, 13:19:54 CEST

OB-n nem szerezhet bajnoki pontot és érmet vegyes csapat, de a többi
váltó és csapatversenyen indulhatnak több egyesületből "összeállt"
egységek is.
Tehát nincs kizárva... de persze sokkal motiválóbb, ha az egyesület
első vagy második csapatába való bekerülés rangot jelent. Tehát pl. a
PVSK és a Tabáni Spari (és szerencsére nincs vége a sornak) más
kategória, mint z összesen 10-15 fős klubok. Szerintem az elműlt évek
erőfeszítései miatt kissé - bár még nem drasztikusan - növekedett a
váltó és csapat versenyek népszerűsége. A minősítésbe való megfelelően
átgondolt bevonás ezt erősíthetné tovább.

Ü:Is