[Tajfutas] Még mindig MTBO

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Sze. 15., Cs, 21:31:21 CEST

Mtbo térképre a pályanyomtatást úgy kell csinálni, hogy egy alsó, feketék
alatti és egy felső lilát kell definiálni, amikor a pálya kész, exportálni
kell, majd a térképre -és nem a háttérre - ráhívni, pályánként külön, külön.
Ha jól csináltuk, az alsó lila,  kör összekötők a fekete - pl utak alá, a
felső lila, a pont a kör közepén, és a számozás a feketék felé kerül. ezt
minden pályával külön külön. Ha ez megvan és a számozás elhelyezésére is
figyelünk, dicsérni fogják, nem szidni. igaz minden egyes pályával jelentős
időt kell tölteni, és ez sincs benne a nevezési díjban:-)
MM