[Tajfutas] cipő

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Sze. 9., P, 08:35:17 CEST

Szintén zenész....
Szóval én is vettem tök hasonló cipőt sötétszürke, de inkább fekete színben  8/1/2-as?! 42,5-es méretben.
A dolog érdekessége, hogy szombaton hasonló méretben vásároltam Vácott kombinált szögest........-érdekes az nem nyom, nem szorít,  jó lett!

 Az Adidas TR-ben a Sprint OB előtt kétszer futottam + a két OB futam és  megjelent a jobb lábam nagyújján a köröm alatti lillásodás enyhe fájdalom mellett amely cipő orrának szorításából adódott.
A cipőt Szlovákiában vettem akciósan, euróból átszámolva  20900 Ftért.
Eladom!
Ár beszerzési ár alatt, megeggyezés szerint
Üdv.: Popey

Ui: Egyébként ez itt nem reklám helye, de remélem nem vágják le a fejemet ha ideírom a Salg Dornyay szenior tájfutója Fehérvári Péter Cipődoktor ,( Pásztón van neki cipész műhelye) sok esetben tudja orvosolni a tájfutó cipők "hibáit" az időközben bekövetkezett sérüléseket, de jelen esetben nekem  csak részlegesen segített a tágítás.
Hiába no, ez Adidas!.

Üdv PoOpey