[Tajfutas] Fwd: sprint OB
Kisházi Gábor
gabor.kishazi at gmail.com
2011. Sze. 8., Cs, 21:32:55 CEST
OK, akkor ez csak nekem maradt ki. :)
Sporttársi üdvözlettel:
Kisházi Gábor
Vankó Péter <vanko at mono.eik.bme.hu> írta, 2011.09.08.:
> Azért az, hogy valaki a befutás pillanatában nem reklamál, nem jelenti azt,
> hogy mindennel elégedett.
> A lecsóskondér mögé dugott lépcsőpontról, a falra nyomtatott sorszámról, a
> lezárt utcáról sokan beszélgettünk a verseny után (és nem pozitív
> értelemben).
> Szóval a 0,006 % erősen alábecsült.
>
> VP
> ----- Original Message -----
> From: Kisházi Gábor
> To: tajfutas at lazarus.elte.hu
> Sent: Thursday, September 08, 2011 8:08 PM
> Subject: Re: [Tajfutas] Fwd: sprint OB
>
>
> Sziasztok!
>
>
> A ROB-on végig a célban voltam, rendezőként.
> A verseny után (pedig ott mint a Hungária után megtudtam felfokozott
> idegállapotban vannak egyesek) nem hiszem, hogy egy kezem összes ujjára
> szükségem lenne összeszámolni, akik a térképre és pályára panaszkodtak.
> Kerékpárutat senki nem említett, Lecsófesztivált sem. Természetesen nem
> számoltam ide a célvonalon elhangzó sértett hörgéseket :)
>
>
> Itt a levlistán se sokan vannak, számomra ez azt jelenti, hogy a 990
> versenyzőből van 5-6 akiknek élete legrosszabb élménye volt a szombati
> verseny. ez 0,006%. A cél persze a 100%-os megelégedettség volt, sajnálom
> hogy ez pár embernél elmaradt.
>
>
> Élvezettel olvasom a kioktató stílussal megírt, a sportágért aggódó
> leveleket, remélem mi is, valamint a következő versenyek rendezői tanulnak
> belőle, hogy miként lehet tökéletes versenyt rendezni, mire, kikre kell
> külön odafigyelni.
>
>
> Az elmúlt 29 évben max 1 tökéletes versenyen vettem részt, a WMOC2011-en,
> de ott azt hiszem kicsit jobban meg kellett fizetnünk az odafigyelést, a
> kiszolgálást, a tökéletességet. Javaslom legyen itt is 6000Ft/fő/futam a
> nevezési díj, minden, a sportágat tönkretevő probléma megoldódna.
>
>
> Sporttársi üdvözlettel:
> Kisházi Gábor
>
>
> 2011. szeptember 6. 19:07 miklos mets írta, <miklos.mets at gmail.com>:
>
>
>
>
>
> a kerítéseket a jobb láthatóság érdekében kőfalakkal jelöltük, kőkerítés
> volt. az átjárókat lila átjárójellel. ahol csapda lehetősége adódott, azt
> tiltott területnek vettem. a feliratok alatt vékony fehér keret, az átmenet
> lilája a fekete alatt a pont közepét jelölő /MTBO-ban ez szabályos/ a fekete
> felett.
> Senki nem panaszkodott, hogy átverte a térkép.
>
> Csak azért küldöm el, hogy lássuk, meg lehet csinálni, és magyarországon
> legaéább 15 olyan ember van aki képes is rá.
> MM
>
>
>
> 2011/9/6 Kovalcsik István <kovalcsik.istvan at gmail.com>
>
> Az messzemenőkig igaz, hogy nem a versenyző mérlegelésére van bízva,
> hanem a szabályok alapján "TILOS", akár tetszik, akár nem. Problémát
> az jelenthet, ha nem ellenőrzik, s néhányan szabályt szegnek. Tehát,
> ha tilos, de "csábító" a lehetőség, akkor a rendezőségnek biztosítania
> kell a fair versenyt, és "őrt állítani".
>
> A sprint versenyeken a feladat része a pontos térképolvasás. Tehát
> arra ugyan törekedni kell, hogy a térképről megállapítható legyen,
> vastag-e a vonal, de hogy nagyon szembetűnő legyen, arra ne
> számítsunk. Ha meg kell állni kiolvasni a térkép apróságait, akkor meg
> kell állni. A helyes futósebesség megválasztása a versenyző feladata.
> Különben belefuthat egy betonfalba.
> Az ellen pedig határozottan tiltakozom Viktor, hogy mindenütt ordító
> lila átjárójelekkel és tiltó x-ekkel egyértelműsítsenek minden falat.
> Egyszer az egri várban egy rossz nyomatú térképen voltak komoly
> gondjaim amiatt, mert a lila kiszorította a feketét, és a határozottan
> markáns várfalak nem látszottak, csak lila meg lila meg lila
> (tiltások). A vastag fekete önmagában is tiltás, csak azt kellene
> jelölni, ha mégis nyitnak átjárót (létrát támasztanak oda...)
>
> 2011/9/6 péter kovács <kovacsp969 at gmail.com>:
>
> > Viktor írta:
> >
> > Ott is voltak olyan fal, kerítés részletek, ahol nehezen volt
> eldönthető,
> > hogy át lehet-e menni egy adott helyen vagy sem. Akkor arra
> gondoltam, hogy
> > piros átjáró jeleket alkalmazva kezelhető lenne a probléma,
> >
> > A szabályzatok ezen a téren teljesen egyértelműen fogalmaznak: ha
> valami
> > tiltottnak van jelölve (bármilyen vastag fekete vonal), akkor ott
> tilos
> > átmenni, akkor is, ha egyébként lehet. Tehát ha a helyesbítő egy
> ökörnyálat
> > vastag fekete vonallal áthatolhatatlannak jelez, akkor azon nem
> szabad
> > átmenni.
> >
> >
> > de az is felmerült bennem, hogy ennél a versenyszámnál talán éppen
> az is a
> > feladat egyik része, hogy a versenyző maga ítélje meg előre a térkép
> > alapján, hol tud áthatolni (engedélyezett módon!) és hol az ahol
> nem.
> >
> > Azt hiszem, hogy az IOF jelkulcs ebben a kérdésben pont azt szerette
> volna
> > elkerülni (jogosan), hogy a versenyzőnek bármiben mérlegelnie
> kelljen az
> > áthatolhatóságot illetően. Azok közül a lehetőségek közül
> választhat, amit a
> > javító ill. a pályakitűző meghagyott/egyértelműnek ítélt.
> >
> > (de majd Zetor megmondja a tutit)
> >
> > kovacsp
>
>
> _______________________________________________
> Tajfutas mailing list
> Tajfutas at lazarus.elte.hu
> http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
>
>
>
>
>
> _______________________________________________
> Tajfutas mailing list
> Tajfutas at lazarus.elte.hu
> http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
>
>
>
>
>
>
>
>
> ------------------------------------------------------------------------------
>
>
> _______________________________________________
> Tajfutas mailing list
> Tajfutas at lazarus.elte.hu
> http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
>
További információk a(z) Tajfutas levelezőlistáról