[Tajfutas] Rekord! 990 induló a ROB-n! + ...

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2011. Sze. 8., Cs, 14:26:21 CEST

... folytassátok!!

ffecó

From: Vörös Endre
Sent: Thursday, September 08, 2011 12:35 PM
To: tajfutas at lazarus.elte.hu
Subject: [Tajfutas] Rekord! 990 induló a ROB-n! + ...

Sziasztok!

Mindenek előtt, szeretném megköszönni Nektek, azaz annak a 990 tájfutónak, akik elindultatok és gondolom többségében jól éreztétek magatok Vácott. Ez a létszám egy új csúcs, ennyien még sohasem indultak Rövidtávú OB-n, de azt hiszem, hogy OB-n is csak egy normál távún.
Köszönöm a sportszerű viselkedéseteket (a kivétel - mert persze volt - erősít...)

Sajnos a versenyek utáni levelezgetések a "kifogáspestis" tipikus példájává váltak, a verseny és a HTC meg az áldozatává.
Sokan ennyi szidalmazás és problémázás után már kikelnének magukból. Én nem szeretnék belemenni semmiféle részletbe, dobálózásba. Azt gondolom a szervezéssel Mi rendezők voltunk/vagyunk a legjobban tisztában. Mi tudjuk, mit, miért, és miért pont úgy kellett, vagy lehetett elvégeznünk a versenyekkel kapcsolatban.
Ezúton visszautasítok magam és rendezőtársaim nevében mindennemű rosszindulatú feltételezéseket, vádakat a rendezésünkkel szemben. A szervezői gárda minden esetben a problémák megoldására kereste a legrövidebb úton a legjobb megoldásokat. Az a szervezői csapat mely önkéntesekből verbuválódott, ahol még a területi vezetők sem kaptak tárgyi és anyagi juttatásokat.

Mindenkit kérek, hogy a tájfutással, a sportágunk előbbre vitelével és népszerűsítésével foglalkozzon és megszólalásait ne az önös érdekek vezéreljék!
Mi próbálunk így tenni - de szerintem ez az utóbbi hét HTC-s hozzászólások számából ez látható - egyébként, elgondolkodtató számomra, hogy így van-e értelme...
Az hiszem még sokat kell aludnunk ahhoz, hogy eldöntsük, folytassuk-e, vagy visszahúzódunk és versenyzünk CSENDBEN.

Elnézést, ha valaki nyugalmát megzavartam levelemmel, további szép napot:

Vörös Endre
a ROB - POCsB 2011 versenybíróság elnöke
www.rob2011.hu