[Tajfutas] Pannon MTBO + MTBO KOB értesít?

dani at shivling.hu dani at shivling.hu
2011. Sze. 7., Sze, 10:17:31 CEST

"lefelében és kanyarban lehet?leg csak a hátsót használjam"

Ezt azért ne vidd túlzásba, gyönyör?eket fogsz farolni, ami nagyon
gizda, ha az ember rajta is tud maradni a gépen. Használd inkább
mindkett?t egyformán. Az igaz, hogy az els? túlhúzásával lehet
nagyobbat hibázni (ha egyszer az els? kerék blokkol, akkor abból semmi
jó nem lesz...).

Arról nem is beszélve, hogy a féker? 70%-át az els? fék adja, úgyhogy
ha azt hanyagolod, meglehet?sen lassan fogsz megállni, ami pontnál sem
szerencsés, de keresztez?désben még kevésbé.

"durrogó makkokkal a kerekek alatt még csodálatosabb."

Jaja, ezt én is tegnap vettem észre. Egy id? után már nem kaptam
frászt. Annyira. :)

D.