[Tajfutas] sprint OB

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2011. Sze. 6., K, 12:04:13 CEST

„. Ne az legyen a cél, hogy megtévesszük (vagy hogy még durvábban fogalmazzuk megszívassuk) a versenyzőt, hanem, hogy segítsünk neki.”

Én azért ezt egyáltalán nem feltételezem a rendezőkről, legyen az HTC-s vagy egyéb klub tagja.

Valószínűleg a térkép javítása óta, esetleg a pályakitűzés óta bekövetkezett változásokat próbálták utólag rávezetni kisebb-nagyobb sikerrel.

A főtértől a Duna partig lefutó akármilyen utca ¾-ig lesraffozását én is megettem, mint Lajos bátyánk és mivel balra kerülve meg belefutottam a két fekete pöttyel „lezárt” szakaszba, így még nagyobb kerülőt kellett tennem.

Ami ennél sokkal jobban zavart az a szombat délutáni fesztivál idejére időzített és megválasztott rajt(hely).

Esküvői menet, babakocsik, bámészkodó idősek, rohangáló gyerekek stb. Nagyon szeretem a városi futásokat, de ez nekem már sok volt.

Egy ilyen tömegben átrohangálásokkal szerintem sokkal többet ártunk a sportnak, mintsem használunk a látvánnyal. Egy laikus semmit nem ért ebből az ide-oda rohangálásból csak szid minket (teljesen jogosan), ha fellökjük, rátaposunk. Nem is szólva az esetleges sérülésekről (versenyző, bámészkodó egyaránt).

Egy lakótelep, park stb. más, de egy zsúfolt főtér szombat délután…hát nem tudom.

Azért teljesen építő jelleggel még idevetném:

-         a döntő rajtkaraténban a mosdó/WC igencsak alul lett méretezve

-         POCSB térképen a pontok benyomása kritikán aluli volt. Ilyen halvány benyomással a kettes zöldön lila kör szinte észrevehetetlen.

Azért, hogy jót is mondjak:

Mindkét nap célterületének megválasztása nagyon tetszett. (Főleg a vasárnapi…).

Üdv,

PA

  _____