[Tajfutas] (nincs tárgy)

Katalin Vékonyné Árva vekony.arva at gmail.com
2011. Okt. 25., K, 16:53:12 CEST

Sziasztok!

A tájfutás már csak ilyen összetett sport. Nem elég csak a pontokat
megtalálni, de még le is kell ellenőrizni, hogy amit találtunk az vajon az
általunk keresett pont-e. Aki ezt nem teszi meg vagy felületesen végzi el,
mégis miért csodálkozik a hibás eredményen?! Elkövetek egy hibát és a
rendező a rossz? Bocsika, legközelebb majd jobban figyelnek azok a fiúk
akiknek most  a dobogó úszott el. Nem értem a felháborodást. Ha a munkámat
nem ellenőrzöm le és rossz lesz, akkor a főnököm a hibás, hogy olyan munkát
adott amit nem tudok jól megcsinálni??
Menjen mezei futónak az ki nem bírja fizikai terhelés alatt a gondolkodást.
Poka-yoke (hülyebiztos) megoldást ne várjatok és nem is szeretném ha a
tájfutás ebbe az irányba indulna el.

Üdv:
Kati